Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Eline en Jorinda - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Eline en Jorinda - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Eline en Jorinda

03 Februari 2016 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Nog één nachtje slapen, dan is het écht zo ver. Morgen om 11.30 uur vertrekken we vanaf Schiphol. Op naar PARAMARIBO! We hebben er zin in.

Weken van voorbereiden zijn aan dit moment vooraf gegaan. Alleen het aanvragen van het visum was al een hele klus en ging niet bij allebei vanzelf.. Gelukkig hebben we vorige week ons visum op kunnen halen en is het dus toch allemaal goed gekomen. Een hele geruststelling! Want ja, het zou ook vervelend zijn als je dat belangrijkste papiertje niet op zak hebt ;)

Afgelopen weken zijn we druk geweest met de laatste voorbereidingen en kwamen we er achter dat dat toch iets meer voorstelde dan we van te voren dachten. Er moest van alles geregeld worden. Van het omzetten van studiefinanciering tot het stoppen van mobiel abbonement, het kopen van een klamboe en het halen van vaccinaties. Hoeveel afstreep lijstjes ik in de afgelopen weken wel niet gemaakt heb.. enorm! En dat allemaal om er maar voor te zorgen dat we goed voorbereid op reis kunnen.

En tja, dan is het nu de vraag of dat inderdaad gelukt is. Hebben we inderdaad niks over het hoofd gezien? Iets niet in onze koffer gestopt wat er wel in had gemoeten? Of juist iets meegenomen wat we totaal niet zullen gebruiken. Of... Geen idee. Mn koffer staat klaar en ik heb besloten er niet meer naar te kijken. Het is goed zo. Morgen zien we wel weer verder :).

• 03 Februari 2016 - 18:41

Rosanne Visscher:

Heey,

Heel veel suc6 in Suriname.
    Ik hoop dat jullie heelhuids terugkomen!!

Groetjes Rosanne Visscher